Dagsorden
Klik her for udvidet dagsorden
#1 - Tillægsdagsorden - Meddelelse fra et byrådsmedlem om fravær i en periode. Indkaldelse af stedfortræder
#1 - Nyt myndighedssnit for de mest udsatte borgere mellem Ældre- og Handicapforvaltningen og Beskæftigelses- og Socialforvaltningen
#2 - Ændring af Odense Kommunes styrelsesvedtægt som følge af nyt myndighedssnit mellem Ældre- og Handicapforvaltningen og Beskæftigelses- og Socialforvaltningen. 1. Behandling
#3 - Flytning og genetablering af aktiviteten i Den Grønne Boks
#4 - Opfølgning på investeringsprojekter på beskæftigelsesområdet pr. 31.08.2019
#5 - Opfølgning på forsørgelses- og sikringsydelser 2. halvår 2019
#6 - Effekt- og Økonomiopfølgning 2. halvår 2019 for Odense Kommune
#7 - Anlægsopfølgning 2. halvår 2019 for Odense Kommune
#8 - Administrationsgebyr for husholdningsaffald 2020
#9 - Læssøegade 154 - frikøb af hjemfaldspligt
#10 - Boliger ved Østerbro/Grønlandsgade. Lokalplan nr. 2-887 samt kommuneplantillæg nr. 72 til endelig vedtagelse
#11 - Odense Renovation A/S - takster for affaldshåndtering 2020
#12 - Godkendelse af Verdens bedste robotby - strategi for dannelse og uddannelse i børnehøjde